ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Τον 8ο αιώνα π.Χ., ο Έλληνας ποιητής Ησίοδος περιγράφει στην «Θεογονία» του ένα μέρος στο τέλος της Γης όπου κατοικούν οι γοργόνες, όπου ο θεός Άτλας εμφανίζεται ως ένα γιγάντιο βουνό και όπου ένα μεγάλο χάσμα περιέχει προδοτικές θάλασσες.

Η περιγραφή του Ησίοδο φαίνεται να ταιριάζει με τα μυστηριώδη ερείπια του λαβυρίνθου του Chavin de Huantar στις περουβιανές Άνδεις, σύμφωνα με τον Dr. Enrico Mattievich, συνταξιούχο καθηγητή φυσικής από το Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο του Rio de Janeiro (UFRJ) στη Βραζιλία. Ο Δρ Mattievich έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο "Ταξίδι στη μυθολογική κόλαση", το 2011, το οποίο υποδηλώνει ότι ο ελληνικός επικός ήρωας ταξίδι του Οδυσσέα στον υπόκοσμο βρίσκεται στη Νότια Αμερική.

Μέρος αυτού του βιβλίου διερευνά τις ομοιότητες μεταξύ του Chavin de Huantar και της περιγραφής του Ησίοδου. Όχι μόνο οι γεωγραφικές περιγραφές του Ησίοδου ταιριάζουν στον ιστότοπο, οι τοπικοί μύθοι ταιριάζουν με τον ελληνικό μύθο και τα αντικείμενα του ναού αντιστοιχούν επίσης.Γεωγραφικές ομοιότητες
Ο Ησίοδος έγραψε για την κατοικία των γοργωνιών: «... Γρησίως και βουλωμένη και απροκάλυπτη ακόμη και από τους θεούς - αυτό το χάσμα είναι τόσο μεγάλο που, πέρα από τις πύλες, κανείς δεν φτάνει στο βάθος σε μια ολόκληρη πορεία, από θυελλώδεις φούσκες ... "

Ο Mattievich αναρωτιέται αν αυτό περιγράφει το στόμα του ποταμού Αμαζονίου. Ή περιγράφει το μήκος του επικίνδυνου ταξιδιού κατά μήκος του ωκεανού στη Νότια Αμερική, ακολουθούμενο από το ταξίδι μέχρι τον Αμαζόνιο στις πύλες του Pongo de Manseriche - ένα βαθύ και στενό φαράγγι που στραγγαλίζει τον ποταμό Marañon. Επικίνδυνα σιντριβάνια συχνά σχηματίζονται στο άνω τμήμα του Marañon.

Σχετική κάλυψη
Ο αρχαίος ελληνικός μύθος φαίνεται να περιγράφει μια θέση στο Περού: Πρόωρη επαφή;Η Ατλαντίδα μπορεί να ήταν στη Βολιβία;
Ο αρχαίος ελληνικός μύθος φαίνεται να περιγράφει μια θέση στο Περού: Πρόωρη επαφή;Επιγραφές στην ακτή της Ουρουγουάης Υποδεικνύουν ότι οι Δυτικοί Αφρικανοί χτυπάνε τον Κολόμβο στην Αμερική
Ο Ησίοδος έγραψε: "Υπάρχει επίσης το σκοτεινό Σπίτι της Νύχτας, τα φρικιαστικά σύννεφα που καλύπτουν το σκοτάδι. Πριν από αυτό [το Σπίτι της Νύχτας] ... [Ο Άτλας] στέκεται όρθιος. "

Ο Chavin de Huantar είναι ένα παλάτι μπροστά στις υψηλές Άνδεις. Είναι το "Σπίτι της Νύχτας" - η κατοικία της Γοργόνας; Είναι το "Άτλας" ένα από τα βουνά των Άνδεων;
Τα τεχνουργήματα
Το γλυπτό "Γοργόνας" απεικονίζεται ως αλυσοδεμένο στη μέση του υπόγειου λαβυρίνθου, πάνω σε μια στήλη ύψους 4,5 μέτρων. Μέσα στο παλάτι υπάρχουν γκρελίστικες πέτρινες κεφαλές, που ίσως απεικονίζουν τους απολιθωμένους μάρτυρες της δύναμης του Γοργόνα.

Το γλυπτό "Gorgon" στο Chavin de Huantar.
Το γλυπτό "Gorgon" στο Chavin de Huantar, όπως απεικονίζεται στη σελίδα 67 του βιβλίου του Dr. Enrico Mattievich, "Ταξίδι στη μυθολογική κόλαση, η ανακάλυψη της Αμερικής από την αρχαία ελληνική" (ευγενική προσφορά του Enrico Mattievich)
Πάνω από το "Gorgon" είναι μια μικρή αίθουσα θυσίας από την οποία το αίμα των θυμάτων χύνεται στο στόμα της θεότητας. Ο Mattievich έγραψε για την εμπειρία του στην επίσκεψη στον ιστότοπο: «Αντιμετώπισα τον επιβλητικό πέτρινο στύλο ... Προσπάθησα να φανταστώ πόσο φρικτή ήταν να το βλέπω να καλύπτεται με αίμα. Εάν η ταλαιπωρία και η αγωνία θα μπορούσαν να αφήσουν τα σημάδια τους πάνω στην ύλη, αυτός ο πυλώνας θα περιέχει σίγουρα όλους τους θρήνους της κόλασης ».

"Προσπάθησα να φανταστώ πόσο φρικτή ήταν να το βλέπω να καλύπτεται με αίμα. Εάν η ταλαιπωρία και η αγωνία θα μπορούσαν να αφήσουν τα σημάδια τους πάνω στην ύλη, αυτός ο πυλώνας θα περιέχει σίγουρα όλους τους θρήνους της κόλασης ».
- Δρ Enrico Mattievich
Το γλυπτό μοιάζει με απεικονίσεις του Gorgon που βρέθηκαν στην Ευρώπη, είπε ο Mattievich, αναφέροντας άλλους που έχουν παρατηρήσει αυτές τις ομοιότητες επίσης. Για παράδειγμα, το 1926, ο ανθρωπολόγος José Imbelloni συνέκρινε το γλυπτό Chavin de Huantar στο κεφάλι του Gorgon του 6ου αιώνα στο ιερό των Συρακουσών στη Σικελία. Ο Imbelloni σταμάτησε να λέει ότι το περουβιανό γλυπτό ήταν ελληνικής καταγωγής, αλλά βρήκε ότι η ομοιότητα έσπρωξε το όριο μιας πεποίθησης ότι ο λαός του Περού θα μπορούσε να είχε δημιουργήσει κατά τύχη ένα τέτοιο ανάλογο άγαλμα.

Γοργονικές εικόνες από την Αμερική και τη Μεσόγειο 1. Αθήνα, 2. Κολομβία, 3. Σικελία (Ιταλία) και 4. Περού.
Γοργονικές εικόνες από την Αμερική και τη Μεσόγειο
(1. Αθήνα, 2. Κολομβία, 3. Σικελία (Ιταλία) και 4. Περού), όπως απεικονίζεται στη σελίδα 69 του βιβλίου του Δρ. Enrico Mattievich, «Ταξίδι στη μυθολογική κόλαση, το αρχαίο ελληνικό "(ευγενική προσφορά του Enrico Mattievich)
Η ηλικία του Chavin de Huantar δεν είναι ακριβώς γνωστή. Ο Mattievich εξήγησε ότι μια δοκιμαστική εκτίμηση θα μπορούσε να εντοπίσει τα αρχαιότερα μέρη γύρω στο 1300 π.Χ. Η ίδια η κουλτούρα του Chavin χρονολογείται περίπου στο 1600 π.Χ.

Οι τοπικοί μύθοι ταιριάζουν με τον ελληνικό μύθο;
Ένας μεταγενέστερος μύθος του Chavin για τον θεό Huari είναι μια περουβιανή εκδοχή του ελληνικού μύθου του Περσέα, είπε ο Mattievich. Οι ντόπιοι λέγεται ότι κάλεσαν τον Χουάρι σε μια γιορτή, σχεδιάζοντας να παγιδεύσουν και να τον σκοτώσουν εκεί. Όμως, ο Χουάρι είδε μέσα από το σπαθί και τα γύρισε όλα σε πέτρα. Η γιορτή και η επακόλουθη απολίπανση λέγεται ότι συνέβησαν στον Chavin de Huantar.

Ένας μεταγενέστερος μύθος του Chavin για τον θεό Huari είναι μια περουβιανή εκδοχή του ελληνικού μύθου του Περσέα, είπε ο Mattievich.
Στον αντίστοιχο ελληνικό μύθο, ο Πολυδέκτης σχεδίασε εναντίον του Περσέα, ο οποίος στάθηκε στο δρόμο της αγάπης του. Ο Πολυδέκτης κατείχε ένα συμπόσιο στο οποίο όλοι οι επισκέπτες θα έφερναν δώρα αλόγων. Ο Περσέας δεν είχε κανένα άλογο να δώσει και είπε ότι θα έφερνε αντ 'αυτού ό, τι ζήτησε ο Πολυδέκτης. Ο Πολυδέκτης εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να θέσει τον Περσέα σε μεγάλο κίνδυνο, ζητώντας από τον επικεφαλής της Γκόργον Μέδουσα. Μέσα από μια μακρά πορεία γεγονότων, ο Περσέας κατόρθωσε να πάρει τον επικεφαλής της Γοργόνας και έτσι είχε την εξουσία να μετατρέψει τους άλλους σε πέτρα.

Ο Περσέας κρατά το κεφάλι της Μέδουσας σε ένα γλυπτό του 1801 από τον Αντόνιο Κανόβα.  (Wikimedia Commons)
ΠΗΓΗ:https://www.theepochtimes.com/ancient-greek-legend-seems-to-describe-a-place-in-peru-early-contact_1362438.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια