ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Νίκη Κεραμέως: Σχέση Μασωνία και Λέσχη Bilderberg, με το "να διδαχθεί η διαφορετικότητα και η “διαφορετική” οικογένεια από την νηπιακή ακόμη ηλικία!:

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι kerameos-koulis-masonia.jpg




Πριν από δύο χρόνια γράφαμε για την επικείμενη άνοδο της Κεραμέως στο πολιτικό στερέωμα και τη σχέση της με τον τεκτονισμό. Είχαμε τονίσει πως το πρόσωπο της Νίκης Κεραμέως θα μας απασχολήσει ιδιαίτερα στο μέλλον και πως η αφανής για τον πολύ κόσμο διαμάχη για την μελλοντική καρέκλα του υπουργού παιδείας στην πραγματικότητα αποτελεί ενδοτεκτονική διαμάχη:

Πριν από δύο χρόνια γράφαμε για την επικείμενη άνοδο της Κεραμέως στο πολιτικό στερέωμα και τη σχέση της με τον τεκτονισμό. Είχαμε τονίσει πως το πρόσωπο της Νίκης Κεραμέως θα μας απασχολήσει ιδιαίτερα στο μέλλον και πως η αφανής για τον πολύ κόσμο διαμάχη για την μελλοντική καρέκλα του υπουργού παιδείας στην πραγματικότητα αποτελεί ενδοτεκτονική διαμάχη:

Συντροφικά μαχαιρώματα στο νεοδημοκρατικό μόρφωμα

Όταν τα γράφαμε αυτά, κάποιοι προέβαλαν τον ισχυρισμό πως αυτά είναι υπερβολές, και πως δεν μπορεί να υπάρχει παντού τεκτονική ανάμειξη. Το πέρασμα του χρόνου απέδειξε πως όχι μόνο δεν είναι υπερβολές, αλλά αντίθετα αποτελούν μία πραγματικότητα που κάποιοι δεν θέλουν να αποκαλύπτεται, οπότε προσπαθούν να πείσουν τους αφελείς πως δεν πρόκειται παρά για “συνωμοσιολογίες”.

Στη φετινή σύνοδο της Λέσχης Bilderberg, το όνομα της Νίκης Κεραμέως φιγουράρει ανάμεσα στα λιγοστά ονόματα της Ελληνικής συμμετοχής, που περιλαμβάνουν επίσης τον Γιώργο Παγουλάτο από το ΕΛΙΑΜΕΠ και τον Δημήτρη Παπαλεξόπουλο της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ.

Μαζί τους παρευρίσκονται, μεταξύ άλλων, ο Εβραίος γαμπρός του Donald Trump, Jared Kushner, και ο Εβραίος πίσω από την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο Henry Kissinger.

Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί επίσημα, το φετινό αντίκείμενο του διεθνούς σιωνιστικού και μασωνικού ενδιαφέροντος αποτελούν “η παγκόσμια σταθερότητα, το μέλλον της Ευρώπης και το Brexit, η κλιματική αλλαγή, οι κυβερνοαπειλές, το bitcoin, η Κίνα, η Ρωσία, το μέλλον του καπιταλισμού και η ηθική της τεχνητής νοημοσύνης”.

Πολλά από αυτά τα θέματα μπορεί να έχουν κυρίως οικονομικό ενδιαφέρον, όμως πίσω από τους παραπειστικούς όρους των κυβερνοαπειλών και της ηθικής της τεχνητής νοημοσύνης κρύβεται η προσπάθεια για τον παγκόσμιο περιορισμό της ελευθερίας της έκφρασης και της πληροφορίας στο διαδίκτυο. Η επιδίωξη των κύκλων αυτών είναι να θεσμοθετηθεί ένα παγκόσμιο καθεστώς απαγόρευσης των ιδεών που ενοχλούν τους Εβραίους, και αυτό να γίνεται αυτόματα μέσω της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης. Ταυτόχρονα, ο έλεγχος κάθε πιθανού εναλλακτικού συστήματος πληρωμών θα κάνει εφικτό τον οικονομικό αποκλεισμό κάθε ανεπιθύμητου.

Για τον σκοπό αυτό, ήδη η Google αναπτύσσει την σχετική τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας δειγματοληπτικά δεδομένα που της παρέχονται από την ρατσιστική Εβραϊκή οργάνωση SPLC, που είναι αντίστοιχη του ΚΕΕΡΦΑ και του Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι. Η προσπάθεια συντονίζεται από τον Εβραίο Jared Cohen, που φέρεται να έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην Αραβική Άνοιξη.

Αυτό το σύστημα λογοκρισίας προετοιμάζεται για να χρησιμοποιηθεί από όλες τις πλατφόρμες όπου συμμετέχει το κοινό, ανάμεσά τους και το Wikimedia Foundation.

Συμπτωματικά, στη φετινή σύνοδο της Λέσχης Bilderberg συμμετέχει και η υπουργός άμυνας της Γερμανίας Ursula von der Leyen, η οποία ξεκίνησε την πολιτική της καριέρα προσπαθώντας να επιβάλει νομικό καθεστώς λογοκρισίας στο διαδίκτυο με πρόσχημα “την προστασία των παιδιών”.

Η παρουσία της Κεραμέως στην σύνοδο της Λέσχης Bilderberg δείχνει επίσης και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της διεθνούς εβραιομασωνίας για την εκπαίδευση.

Ας θυμηθούμε πως στο παρελθόν άλλη μία υπουργός παιδείας, η Άννα Διαμαντοπούλου, πέρασε από τη Λέσχη Bilderberg. Παρά την παταγώδη εκλογική αποτυχία της και τη γραφική παρουσία της, κάποιοι φροντίζουν να την διατηρούν στο προσκήνιο σαν δήθεν σημαντική προσωπικότητα προκειμένου την κατάλληλη στιγμή να την χρησιμοποιήσουν ξανά.

Επιστρέφοντας στην Κεραμέως, το σύστημα την προετοίμασε ώστε από το Κολέγιο Αθηνών και τις καθιερωμένες σπουδές σε γνωστά πανεπιστήμια της Αμερικανικής ελίτ να βρεθεί ξαφνικά στο ψηφοδέλτιο επικρατείας του μασωνικού μορφώματος της ΝΔ και να φωτογραφίζεται με τον έτερο προσκεκλημένο της Λέσχης Bilderberg κάτω από τα μασωνικά σύμβολα του κόμματος.

Ο χώρος της παιδείας αποτελεί πλέον τον πρωταρχικό στόχο της αφανούς παγκόσμιας διακυβέρνησης. Τα πρόσωπα που θα ολοκληρώσουν την υλοποίηση του υπερμνημονίου έχουν προετοιμαστεί για τον ρόλο που θα παίξουν εδώ και χρόνια. Σε λίγο καιρό θα δούμε μία νέα παγκόσμια εκστρατεία καταστολής που θα έχει σκοπό να εκμηδενίσει την δυνατότητα ιδεολογικής αφύπνισης και στο επίκεντρό της θα έχει την πλύση εγκεφάλου στις νέες γενιές. Αν αυτά είναι εφικτά, είναι γιατί υπάρχει μία μάζα προβάτων που ακολουθεί πιστά τις εντολές ενός προδοτικού μασωνικού μορφώματος και τρέχει να ζητωκραυγάσει άτομα που προέκυψαν από τα εκτρωματικα πειράματα του κομματικού σωλήνα.

ΠΗΓΗ Education in Greese

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ “ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ....
ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ! ! !Ερχόμαστε το σήμερα να καμαρώσουμε την ανάρτηση της Υπ. Παιδείας σε κοινωνικό δίκτυο. Χαμός από σχόλια πολιτών , γονιών αλλά και εκπαιδευτικών για το τι τελικά έχουν ως στόχο να μαθαίνουν τα παιδιά μας στα σχολεία;

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι Screenshot_4.png
Niki Kerameus

 Τα προγράμματα σπουδών τα έχουν ρημάξει. Πλέον τα παιδιά βγαίνουν αμόρφωτα. Ούτε ιστορία σωστά μαθαίνουν, ούτε αρχαία ελληνικά, σε ένα σύστημα παιδείας που και ο ρόλος του εκπαιδευτικόυ έχει απαξιωθεί.

Παρά τα τεράστια κενά, οι εκπαιδευτικοί εδώ και μια δεκαετία γυρνάνε με μια βαλίτσα στο χέρι σαν τους τουρίστες – ζητιάνους , αφού δουλεύουν μόνο σε καθεστώς αναπληρωτή, παίρνοντας κυριολεκτικά “ψίχουλα” για να καλύψουν  τα έξοδα τους αφού  διαμένουν εκτός της έδρας τους.

Αλλά ποιος νοιάζεται για τους εκπαιδευτικούς που ενώ θα έπρεπε να προστατεύονται από την πολιτεία για να επιτελούν σωστά ένα επάγγελμα -λειτούργημα για την κοινωνία μας; Ποιος νοιάζεται για την σωστή μόρφωση των παιδιών μας; ΄΄Ενα είναι το “καυτό” ζήτημα όπως όλα δείχνουν. Να διδαχθεί η διαφορετικότήτα και η “διαφορετική” οικογένεια από την νηπιακή ακόμη ηλικία.

ΠΗΓΗ ΕΘΝΙΚΗΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB: https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0


ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια