ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη απέκρυψε το τελεσίγραφο Τσαβούσογλου σε βάρος της Ελλάδας-Κ.Αδάμ


Πίσω από τα  επιτηδευμένα χαμόγελα Δένδια-Τσαβούσογλου στο φακό και τα τηλεοπτικά ενσταντανέ των θερμών εναγκαλισμών τους ,που θα ζήλευαν και οι ώριμοι πρωταγωνιστές  από τη σειρά «τα Φιλαράκια» στην ΤV στην πρόσφατη επανένωση τους, η κυβέρνηση Ερντογάν και ο Μ. Τσαβούσογλου  έριξαν εντελώς τις μάσκες  και έδωσαν οριστικό τελεσίγραφο στην Ελλάδα, το οποίο, κυβέρνηση, αντιπολίτευση και ΜΜΕ απέκρυψαν εντελώς και επιμελώς και δεν αντέδρασαν ούτε για τη ( χαμένη) τιμή των όπλων.

Πρόκειται για τη μία και μοναδική πολιτική παρέμβαση του Τσαβούσογλου για τις διμερείς σχέσεις κατά την σουρεάλ επίσκεψη του στην Αθήνα, μέσα από τη μια και μοναδική γραπτή συνέντευξη του στο ΒΗΜΑ.

Στη συνέντευξη αυτή ο Τούρκος ΥΠΕΞ, υπό μορφή τελεσίγραφου πληροφόρησε την ελληνική κυβέρνηση , αντιπολίτευση και Έλληνες πολίτες ότι

  • «…Οι γεωγραφικές συνθήκες τόσο στο Αιγαίο όσο και στη Μεσόγειο εντέλλουν ότι η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, όπως ελπίζουμε να επιτύχουμε, πρέπει πρώτα να συζητηθεί σε διμερείς διαπραγματεύσεις και επί τη βάση της αρχής της ευθυδικίας. Αυτό είναι ακόμη πιο αναγκαίο για το Αιγαίο, εξαιτίας των ειδικών συνθηκών του. Η στάση και η επιμονή μας σε αυτές τις αρχές παραμένει αναλλοίωτη…».

Δι’ αυτού του τρόπου ο Ερντογάν υπενθυμίζει στην Αθήνα την σταθερά εκπεφρασμένη από το 1975 τουρκική θέση, ότι η επίλυση της διαφοράς για την υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ θα γίνει μόνον μέσα από διμερείς πολιτικές διαπραγματεύσεις και μόνο στη βάση της αρχής της ευθυδικίας/επιεικείας. 

Υπενθυμίζει ακόμα ότι η τουρκική αυτή θέση παραμένει αναλλοίωτη, άρα μη διαπραγματεύσιμη. 

Έτσι η τουρκική απάντηση στην πάγια ελληνική θέση περί Παραπομπής  στο ΔΔΧ της μόνης ελληνοτουρκικής διαφοράς, που είναι η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ ,είναι αρνητική, εκτός αν υπάρξουν και καταλήξουν οριστικώς οι προηγούμενες διμερείς πολιτικές διαπραγματεύσεις.

Η Τουρκία πληροφορεί/δίνει εντολή/ εντέλλεται την Αθήνα ότι οι διμερείς διαπραγματεύσεις θα γίνουν μόνον με βάση την αρχή της  ευθυδικίας, δηλαδή με την αποδοχή ότι κάθε κανόνας Δικαίου πρέπει να αποδίδει  δικαιοσύνη στην πράξη, που ισοδυναμεί με νόμιμη και συμφωνημένη ΜΗ εφαρμογή της Σύμβασης για το Δίκαιο τα Θάλασσας.

Στην περίπτωση του Αιγαίου , λόγω της ιδιομορφίας του, όπως επιμένει η Τουρκία, ο κανόνας της μέσης γραμμής στην οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας δεν αποδίδει δικαιοσύνη και ως εκ τούτου πρέπει να  συμφωνηθεί ο παραμερισμός της μέσης γραμμής  και η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ να γίνει με διμερείς διαπραγματεύσεις, με τις οποίες θα επιλυθούν  όλες οι επιμέρους διαφορές Ελλάδας /Τουρκίας.

Ο Τσαβούσογλου πληροφορεί  και ξεκαθαρίζει στην Αθήνα ότι το θέμα της οριοθέτησης της υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ , μέσω του ΔΔΧ ή όχι, ουδόλως αποτελεί τον κύριο στόχο της τουρκικής πολιτικής απέναντι στην Ελλάδα.  Η Τουρκία χρησιμοποιεί το θέμα της οριοθέτησης της υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ μόνο ως ΜΕΣΟΝ για ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ. Με σύμφωνη γνώμη της ελληνικής κυβέρνησης μέσω των διαπραγματεύσεων.

Αναφέρει προς τούτο ο Μ. Τσαβούσογλου στη συνέντευξη του:

  • «… Η οριοθέτηση υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ δεν είναι τα μοναδικά προβλήματα μεταξύ των δύο χωρών. Σε μία υποθετική κατάσταση στην οποία θα οριοθετήσουμε μόνο υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ, δεν θα μπορέσουμε να λύσουμε όλα τα εκκρεμή ζητήματα και θα συνεχίσουμε να έχουμε προβλήματα. Αυτό θέλουμε να αποφύγουμε. Για παράδειγμα, το εύρος των χωρικών υδάτων είναι εκκρεμές ζήτημα στο Αιγαίο. Δεν απορρίπτουμε κατηγορηματικά χωρικά ύδατα μέχρι 12 ναυτικά μίλια όπου το επιτρέπουν οι περιστάσεις. Η Μαύρη Θάλασσα και το Ιόνιο Πέλαγος αποτελούν τέτοια παραδείγματα. Ωστόσο, με 12 ναυτικά μίλια στο Αιγαίο, θα επηρεαζόταν κατ’ αρχάς σοβαρά η ελευθερία της ναυσιπλοΐας. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε μια τέτοια επέκταση. Η διαφωνία επί του νομικού καθεστώτος νησιών, νησίδων και βράχων και τα ελληνικά νησιά με βάση τις Συνθήκες Λωζάννης (1923) και Παρισίων (1947) δεν μπορούν επίσης να απομονωθούν και να αγνοηθούν. Όπως σας είπα, ο τελικός μας στόχος είναι η επίλυση όλων των εκκρεμών θεμάτων με την Ελλάδα και η επίτευξη μιας οριστικής λύσης, όχι απλώς να βελτιώσουμε τα πράγματα…».

Ο Τούρκος ΥΠΕΞ αποκαλύπτει με απόλυτη καθαρότητα τον πυρήνα των ελληνοτουρκικών διαφορών, που κατά την τουρκική θέση είναι το νομικό καθεστώς νησιών, νησίδων και βραχονησίδων στο Αιγαίο. 

Με άλλα λόγια, η αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας επί των ελληνικών νήσων, νησίδων και βραχονησίδων στο Αιγαίο, που δεν κατονομάζονται στις Συνθήκες της Λωζάννης ( 6 νησιά) και των Παρισίων  για τα Δωδεκάνησα (που στην πραγματικότητα είναι 14 νησιά).

 Έτσι, όλα τα υπόλοιπα νησιά, νησίδες και βραχονησίδες, ανατολικά του 25ου μεσημβρινού ( κι όχι μόνον ), κατά την Άγκυρα πρέπει να μοιραστούν «δίκαια» ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία. Αυτός άλλωστε είναι και ο πυρήνας των διμερών διαπραγματεύσεων που προτείνει ασφυκτικά η Τουρκία στην Ελλάδα. Η  κατάληξη αυτών των διαπραγματεύσεων με τη σύμφωνη γνώμη της Αθήνας -κατά την Τουρκία- θα επισφραγιστεί με την αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία του καζάν- καζάν, δηλαδή μοιρασιά μισά- μισά και «δίκαια» της ελληνικής κυριαρχίας στα νησιά του Αιγαίου ανατολικά του 25ου μεσημβρινού και όχι μόνον, των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων και ελληνικών συμφερόντων , που εκ των πραγμάτων θα είναι μόνον σε βάρος της Ελλάδας. Έτσι, ο Τσαβούσογλου επιμένει ότι αφού ξεκαθαρίσει το θέμα του νομικού καθεστώτος νήσων, νησίδων και βραχονησίδων, ( σς με άλλα λόγια αποσαφηνιστεί το «τίνος είναι μάνα μ’ το νησί»), τότε θα λυθεί και «το εκκρεμές θέμα των χωρικών υδάτων» και θα μπορέσει επιτέλους να οριοθετηθεί η υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Τουρκία στο Αιγαίο.

Στην συνέντευξη του ο Τσαβούσογλού δείχνει «χαλαρός» σε συμφωνημένη αυξομείωση των χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διότι η ίδια η Τουρκία μόνον οφέλη μπορεί να έχει από μια τέτοια μεταβολή. Και τούτο διότι οποιαδήποτε αλλαγή στο εύρος των χωρικών υδάτων, αυτομάτως συμπαρασύρει και την αντίστοιχη αλλαγή στα όρια του FIR Αθηνών /Κωνσταντινούπολης ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ, καθώς επίσης και της περιοχή έρευνας και διάσωσης. Αυτές ήταν οι πάγιες θέσεις του Προέδρου Κοροτουρκ το 1974, του πρωθυπουργού Ιρμάκ 1976, του Ετζεβίτ 1975 ,και του Ερντογάν σήμερα. Δεδομένου μάλιστα ότι σύμφωνα με την απόφαση 1954 του ΙCΑΟ ότι τα δυτικά σύνορα της Τουρκίας ακολουθούν υποχρεωτικά  την οριογραμμή του FIR Αθήνας/Κωνστ-λης, η Τουρκία ενδέχεται να βρεθεί με τουρκικά σύνορα και FIR Κωνστ/λης στη μέση του Αιγαίο.

 Με λυμένο, κατά τον Τσαβούσογλου το ιδιοκτησιακό καθεστώς των νήσων  στο Αιγαίο, που συμπαρασύρουν χωρικά ύδατα, εναέριο χώρο , FIR, Περιοχή έρευνας  και διάσωσης, Ζώνη Αλιείας και ΑΟΖ η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ ειναι η φυσική κατάληξη των διμερών διαπραγματεύσεων , δηλαδή η διανομή του Αιγαίου ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία.

Υπενθυμίζεται ότι στις 18.01 .1975  ο Τούρκος πρωθυπουργός  Ιρμάκ δήλωσε το Αιγαίο, ως μια περιοχή η οποία πρέπει να διανεμηθεί ανάμεσα στην Ελλάδα-Τουρκία. Τα ίδια λέει ο κ Τσαβούσογλου στο ΒΗΜΑ( νομικό καθεστώς νήσων, νησίδων και βραχονησίδων στο Αιγαίο).

 Στην περίπτωση που εφαρμοστεί η διαδικασία /μέθοδος οριοθέτησης της ΑΟΖ Καστελόριζου και Ρόδου, ( δηλαδή ΜΗΔΕΝ ΑΟΖ), και για τα νησιά του Αιγαίου,( δηλαδή μηδέν ΑΟΖ )όπως στο Καστελόριζο και Ρόδο – μετά την αποδοχή στη Βουλή του πρωθυπουργού Κ Μητσοτάκη ότι προασπίζει μόνον τα 6νμ χωρικά ύδατα, όταν το Ρους Ρεις έκανε  έρευνες μέχρι τα 6νμ στη Ρόδο και Καστελόριζο  -τότε το Αιγαίο είναι πεθαμένο . Και τούτο διότι τα υπο ελληνική κυριαρχία νησιωτικά εδάφη θα περικυκλωθούν αυτόματα  από την τουρκική ΑΟΖ και θα βρεθούν πάνω στην  ηπειρωτική ΑΟΖ του τουρκικού κράτους Έτσι θα μεταβληθούν σε κλειστά εδάφη υπό εθνική τουρκική ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ και θα περιέλθουν υπό τουρκικό ασφυκτικό κλοιό και έλεγχο, με αποτέλεσμα η ασφάλεια των  νήσων, νησίδων και βραχονησίδων αυτών να υπόκειται  από κοινού στην Ελλάδα και την Τουρκία.

ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΡΠΑΓΗΣ ΝΗΣΙΩΝ,ΝΗΣΙΔΩΝ ΚΑΙ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΩΝ

Το σχέδιο αρπαγής ελληνικών νησιών, νησίδων και βραχονησίδων στο Αιγαίο, που δεν κατονομάζονται στις Συνθήκες Λωζάννης και Παρισίων, η Τουρκία το ετοιμάζει μεθοδικά δεκαετίες ολοκληρες, αρχής γενομένης από τις 14 Φεβρουάριου 1975, δοκιμάζοντας πάντα τα ανακλαστικά των ελληνικών κυβερνήσεων, οι οποίες ουδέποτε και σε κανένα διεθνές όργανο δεν κατήγγειλαν επισήμως την Άγκυρα για έμπρακτη πρόθεση καταπάτησης και κατάληψης ελληνικάς κυριαρχίας. Οι ελληνικές κυβερνήσειςκατά διαστήματα «ενημέρωναν» σχετικώς το ΝΑΤΟ, ουδέποτε κατήγγειλαν την Τουρκία στον Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, ουδέποτε έριξαν επισήμως τη συμπεριφορά της Τουρκίας στο τραπέζι των σχέσεων ΕΕ-Τουρκίας και περιορίστηκαν σεανταλλαγήδιμερών διαμαρτυριών και διαβημάτων.. Δι’ αυτού του τρόπου όμως, η Αθήνα έχει δώσει το δικαίωμα στον Μ Τσαβούσογλου να χαρακτηρίζει στην τωρινή συνέντευξη του την μονομερή πολυετή και παράνομη διεκδίκηση ελληνικών εδαφών ως αναγνωρισμένη «ΔΙΑΦΩΝΙΑ» Ελλάδας και Τουρκίας επι του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των νησιών νησίδων και βραχονησίδων στο Αιγαίο.( νομικό καθεστώς νήσων, νησίδων και βραχονησίδων – Μ Τσαβούσογλου στο ΒΗΜΑ).

Μια τέοια «εικόνα» παρουσιάζει το Militaire  σήμερα ως πειστήριο για την στάση Αθήνας και Άγκυρας, από τα πολλά παρόμοια αποδεικτικά στοιχεία που έχει στη διάθεση του.

Η Τουρκία είχε παραβιάσει την ελληνική κυριαρχίαμε ζεύγος μαχητικών της F-16 πετώντας πάνω από νησίδες και βραχονησίδες (Σαμιοπούλα, Αρκοί, Αγιος Μηνάς, Τρίμενα, Μαύρα, Λεβίθα, Κίναρος, Πετροκάραβο, Ανυδρος, Θύμενα) και είχε παραβιάσει τον εθνικό εναέριο χώρο των 10νμ στα νησιά Σάμος, Φούρνοι, Ικαρία, Πάτμος.

Η ελληνική διαμαρτυρία στην Άγκυρα και η αντίστοιχη ενημέρωση στο ΝΑΤΟ «είδε» μόνον «παραβιάσεις του εθνικού εναερίου χώρου», τσουβαλιάζοντας τις τουρκικές παραβιάσεις του ΕΕΧ με τις παραβιάσεις της ελληνικής κυριαρχίας στις ελληνικές νησίδες και βραχονησίδες.(υπέρπτηση)

Η καιροφυλαχτούσα Τουρκία, στην γραπτή απάντηση του Τουρκικού ΥΠΕΞ προς το ελληνικό ΥΠΕΞ, επισημαίνει ξεκάθαρα ( βλέπε βέλος ) ότι η Τουρκία «δεν έχει προχωρήσει σε καμμιά παραβίαση εθνικού εναερίου χώρου ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΝΗΣΙΔΕΣ ΚΑΙ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΚΥΡΙΑΡΧΊΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΩ ΔΙΕΘΝΏΝ ΣΥΝΘΗΚΏΝ.»

Οι ελληνικές κυβερνήσεις , καθώς και η σημερινή του Κ Μητσοτάκη δεν αντέδρασαν ποτέ αποτελεσματικά στην Άγκυρα…

 

 

ΠΗΓΗ: MILITAIRE (ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ)

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ


1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.
1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.
1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.
1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.
1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.
1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.
1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.
1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.
1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.

 ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!

ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
 
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια